Apasă LIKE pentru a primi sfaturi, articole, recomandări. Toate gratuit!
  1. Cafeaua poate preveni depresia. Un studiu al Universității Harvard a arătat că femeile care beau mai mult de 4 cești de cafea pe zi au avut un risc de de depresie cu 20% mai mic si erau mai puțin susceptibile de a comite suicid.
  2. Mestecatul de gumă îți crește starea de alertă. Dacă simți că ai nevoie de un somn de după-amiază sau nu te poți concentra dimineața, încearcă să mesteci gumă. Cei de la Universitatea Coventry au descoperit că guma de mestecat mentolată reduce senzația de oboseală. Alt studiu spune că guma de mestecat ar crește rezultatele testelor și memoria cu 35%, reduce nivelul de stres si anxietate.
  3. Lucrul prelungit la birou crește riscul de mortalitate cu 50%, într-un studiu ce a analizat persoanele care petrec mai mult de 10 ore pe zi la birou. Încearcă să introduci 5 minute de activitate la fiecare oră petrecută pe scaun și să iei pauze regulate. Urcă pe scări în loc să iei liftul.
  4. ATM-urile și toaletele publice sunt la fel de murdare. Câți dintre noi se spală pe mâini după ce retragem bani din astfel de mașinării? S-a descoperit că bacteriile de pe tastele ATM-urilor sunt similare celor din toaletele publice.
  5. Să fii optimist te ajută să trăiești mai mult – fapt descoperit de medicii ai căror pacienți suferind de boli cardiace trăiau mai mult dacă erau mai optimiști referitor la eficiența tratamentului și, de asemenea, oamenii optimiști au șanse mai mici să sufere de boli cardiace.
  6. Mirosul de măr reduce claustrofobia. Un măr pe zi ține doctorul departe și…claustrofobia – aparent, mirosul de mere verzi reduce stresul asociat spațiilor mici. De asemenea, previne durerile de cap și migrenele.
  7. Dacă ești obosit…fă niște exerciții. Probabil că după o zi obositoare la muncă, să mergi la sală este ultimul lucru pe care l-ai face, însă exercițiul fizic îți crește energia. 30 de minute de efort fizic moderat reduc oboseala și depresia, fiindcă îmbunătățesc sănătatea cardiovasculară și cresc fluxul sangvin și de oxigen.
  8. Doar exercițiile pentru abdomen nu te vor scăpa de grăsimea din jurul taliei, pentru că nu țintesc direct rezervele de grăsime abdominale și nu lucrează toți mușchii. E nevoie de dietă.
  9. Scrisul de mână îmbunătățește capacitatea de memorare. Dacă vrei să ții ceva minte, scrie-l de mână, pe hârtie, nu pe laptop. Scrisul de mână activează arii cognitive diferite de tastarea la calculator. Atunci când scrii, trebuie să asculți, să sintetizezi rapid informația în minte și să scrii esențialul.
  10. Atunci când îți este cald, bea lucruri calde. Băuturile mai calde decât temperatura corpului antrenează procesul de transpirație care să compenseze încălzirea organismului. Deci, deși inițial te simți și mai încălzit, transpiri mai mult și te vei simți rapid mai bine.
Sursa:https://www.realbuzz.com/
 

susținerea ta = ❤️


De peste 8 ani fac educație pentru sănătate, investind mii de ore și bani mulți pentru conceperea materialelor și păstrarea site-ului în condiții bune. Tot conținutul este accesibil oricând, gratuit, fără nicio reclamă. Scriu cu pasiune, blândețe și dragoste, dând mai departe toate cunoștințele mele acumulate în peste 15 ani de pregătire și practică medicală. Dacă vrei să mă susții, să știi că poți lua o carte din magazinul oficial al comunității. Am scris 7 de beletristică, dar și 5 pentru copii, cu ilustrații minunate. Doar o frântură din prețul lor îmi rămâne mie și mă ajută să continui munca la toate proiectele. Susținerea ta chiar poate face o diferență.



Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.