3 strategii simple pentru a te ajuta să te concentrezi și să te destresezi


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.


Distracțiile zilnice te fac să te simţi deconectat şi stresată? Respiră adânc. Iată trei modalități excelente de a începe să preiei controlul.

Ţi se pare că nu poţi finaliza nici măcar cea mai simplă sarcină fără să fii distras? Texte, e-mailuri, alerte de pe rețelele de socializare, colegi gălăgioși, telefoane care sună… Prieteni, nu eşti singur.

Gândirea distrasă – aka visarea cu ochii deschiși sau rătăcirea minții – afectează pe toată lumea. De fapt, cercetătorii au descoperit că oamenii se gândesc la altceva decât la ceea ce fac de fapt – sau ar trebui să facă – aproape jumătate din timp. Se pare că o minte rătăcitoare și ușor de distras este, de fapt, modul implicit al creierului uman.

Cu toate acestea, faptul de a ceda la distracție la nesfârșit poate genera stres, poate favoriza nefericirea și chiar poate duce la depresie. Așadar, dacă ești unul dintre cei mulți care caută să afle cum să gestioneze distragerile și să își îmbunătățească capacitatea de concentrare, consolează-te cu faptul că cercetările au arătat o cale de urmat.

Un singur cuvânt: mindfulness.

Mindfulness înseamnă menținerea unei conștientizări de la un moment la altul a locului în care te afli și a ceea ce faci. La locul de muncă, de exemplu, înseamnă că te concentrezi asupra proiectului din fața ta.; plimbându-te cu un prieten, ţi se oferă capacitatea de a te concentra cu adevărat asupra împrejurimilor și asupra conversației. Oamenii de știință au demonstrat că îţi poţi antrena creierul pentru a deveni mai atent. Ca orice altceva, este nevoie doar de practică.

Eşti gata să începi? Aceste trei practici s-au dovedit a fi utile în construirea atenției.

  1. Reducerea stresului bazată pe mindfulness
    A devenit o modalitate recunoscută de a-i ajuta pe oameni să învețe să evite distragerile și să își sporească atenția asupra sarcinii din fața lor. De asemenea, poate contribui la îmbunătățirea memoriei, a motivației și a autonomiei – toate acestea fiind lucruri care probabil te vor face mai fericit. Programele includ, de obicei, exerciții de respirație, de întindere și de conștientizare.
  2. Meditația
    Meditația urmărește să crească gradul de conștientizare a momentului prezent și să te ajute să dezvolţi o atitudine blândă și de acceptare față de sine. S-a demonstrat că practicarea regulată a meditației modifică de fapt creierul – într-un sens bun. Un studiu a arătat că zona creierului dedicată reglării emoțiilor a fost semnificativ mai mare la cei care meditează. Cu alte cuvinte, într-o lume hotărâtă să te împiedice cu distrageri și surprize neplăcute, meditația te poate ajuta să rămâi mai pozitiv și mai concentrat.
  3. Mișcarea conștientă
    Semnele distinctive ale mișcării conștiente, sau yoga – respirație structurată, mișcare controlată, concentrare mentală – o fac să sune ca antidotul perfect pentru stres și gândire distrasă, dar oare știința susține acest lucru? Da, din nou și din nou. Multe studii au constatat că, după ce încep un program de yoga, oamenii se simt mai puțin stresați, mai concentrați, chiar mai optimiști. De fapt, s-a constatat că yoga este chiar mai benefică pentru persoanele care sunt foarte stresate.

În așa-numita economie a atenției de astăzi, lumea este de fapt concepută pentru a îţi distrage atenția. Toată lumea vrea atenția ta și o vrea chiar acum. Dar poți prelua controlul asupra concentrării tale, să scapi de stres și să te trezești mai fericit pentru a-ți întâmpina ziua.

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡ Am trimis peste 50.000 în ultimele zile!


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pui cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Osman Alexandra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

🔥 ULTIMA ȘANSĂ! 🔥

Suntem la ultimul tiraj în care această carte este oferită la 0 lei în loc de 55. Profită de ocazie și ia cea mai populară carte care te învață cum să-ți menții sănătatea! Peste 100.000 de oameni au luat-o deja Gratis!


Send this to a friend