4 alimente care îți dau energie


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

1. Banane

Bananele pot fi unul dintre cele mai bune alimente pentru energie. Sunt o sursă excelentă de carbohidrați complecși, potasiu și vitamina B6, toate acestea putând contribui la creșterea nivelului de energie.

2. Peștele gras

Peștii grași, cum ar fi somonul și tonul, sunt surse bune de proteine, acizi grași și vitamine din grupa B, ceea ce îi face să fie alimente excelente pentru a fi incluse în dieta ta. O porție de somon sau ton vă oferă cantitatea zilnică recomandată de acizi grași omega-3 și vitamina B12.

S-a demonstrat că acizii grași omega-3 reduc inflamația, care este o cauză obișnuită de oboseală. De fapt, unele studii au stabilit că administrarea suplimentelor de omega-3 ar putea scădea oboseala, în special la pacienții cu cancer și la cei care se vindecă de cancer. În plus, vitamina B12 funcționează cu folat pentru a produce celule roșii din sânge și pentru a ajuta fierul să funcționeze mai bine în corpul dumneavoastră. Nivelurile optime de celule roșii din sânge și fier pot reduce oboseala și pot crește energia.

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pus cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


3. Orez brun

Orezul brun este un aliment foarte nutritiv. În comparație cu orezul alb, este mai puțin procesat și păstrează mai multă valoare nutritivă sub formă de fibre, vitamine și minerale. O jumătate de cană (50 de grame) de orez brun conține 2 grame de fibre și oferă o mare parte din aportul zilnic recomandat (CDI) de mangan, un mineral care ajută enzimele să descompună carbohidrații și proteinele pentru a genera energie În plus, datorită conținutului său de fibre, orezul brun are un indice glicemic scăzut. Prin urmare, ar putea ajuta la reglarea nivelului de zahăr din sânge și la promovarea nivelurilor constante de energie pe tot parcursul zilei.

4. Cartofi dulci

În afară de a fi delicioase, cartofii dulci sunt o sursă nutritivă de energie pentru cei care caută un impuls suplimentar. O porție de 1 cană (100 de grame) de cartofi dulci ar putea ambala până la 25 de grame de carbohidrați complecși, 3,1 grame de fibre, 25% din CDI pentru mangan și 564% din CDI pentru vitamina A. Datorită conținutului de fibre de cartofi dulci și de conținut complex de carbohidrați, corpul dvs. le digeră încet, ceea ce vă oferă o sursă constantă de energie.

Sursa

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend