5 motive pentru care îți este mereu foame


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

1. Nu mănânci suficiente proteine. Sunt necesare pentru controlul sațietății.

Multe alimente diferite au un conținut ridicat de proteine, deci nu este dificil să le obțineți suficient prin dietă. Includerea unei surse de proteine ​​în fiecare masă poate ajuta la prevenirea foametei excesive. Produsele de origine animală, cum ar fi carnea, păsările de curte, peștele și ouăle, conțin cantități mari de proteine. Acest nutrient se găsește și în unele produse lactate, inclusiv în lapte și iaurt, precum și în câteva alimente pe bază de plante, cum ar fi leguminoasele, nucile, semințele și cerealele integrale.

2. Nu dormi suficient.

Somnul suficient ajută, de asemenea, la asigurarea nivelurilor adecvate de leptină, un hormon care dă senzația de sațietate. Pentru a vă menține nivelul de foame bine gestionat, este recomandat, în general, să dormiți cel puțin 8 ore în fiecare noapte.

3. Mănânci prea mulți carbohidrați rafinați .

Carbohidrații rafinați au fost prelucrați și li se elimină fibre, vitamine și minerale. Una dintre cele mai populare surse de carbohidrați rafinați este făina albă, care se găsește în multe alimente pe bază de cereale, cum ar fi pâinea și pastele. Alimentele precum băuturile acidulate, bomboanele și produsele coapte, care sunt făcute cu zaharuri procesate, sunt, de asemenea, considerate a fi carbohidrați rafinați. Deoarece carbohidrații rafinați nu au fibre, corpul dumneavoastră le digeră foarte repede. Acesta este un motiv major pentru care este posibil să vă fie foame frecvent dacă mâncați o mulțime de carbohidrați rafinați, deoarece acestea nu promovează senzația semnificative de plenitudine. În plus, consumul de carbohidrați rafinați poate duce la creșteri rapide ale zahărului din sânge. Acest lucru duce la creșterea nivelului de insulină, un hormon responsabil de transportul zahărului în celulele dvs.. Când o cantitate mare de insulină este eliberată simultan ca răspuns la creșterea zahărului din sânge, îndepărtează rapid zahărul din sânge, ceea ce poate duce la o scădere bruscă a nivelului de zahăr din sânge, cunoscută sub numele de hipoglicemie.

4. Ai o dietă cu conținut prea redus de grăsimi .

Grăsimea joacă un rol cheie în a te menține săturat. Acest lucru se datorează parțial timpului său lent de tranzit gastro-intestinal, ceea ce înseamnă că este nevoie de mai mult timp pentru a digera și rămâne în stomac pentru o perioadă lungă de timp. În plus, consumul de grăsime poate duce la eliberarea diferiților hormoni care promovează sațietatea.

5. Nu bei suficientă apă.

O hidratare adecvată este extrem de importantă pentru sănătatea generală. Consumul de apă suficientă are mai multe beneficii pentru sănătate, inclusiv promovarea sănătății creierului și a inimii și optimizarea performanței la efort. În plus, apa vă menține pielea și sistemul digestiv sănătos. De asemenea, apa are potențialul de a reduce pofta de mâncare atunci când este consumată înainte de mese.

Sursa

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pus cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend