6 activități care ar putea preveni Alzheimerul


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Jocuri de antrenare a minții

Angajarea în activități care ajută la stimularea creierului s-a dovedit că îmbunătățește abilitățile de memorie și reduce formarea plăcilor în creier. De la cuvinte încrucișate și jocuri Sudoku la aplicații special concepute pentru a îmbunătăți memoria și funcția cognitivă, jocurile pentru creier pot ajuta la  prevenirea Alzheimerului la adulții în vârstă.

Exercițiu fizic

Activitatea fizică este o componentă esențială a prevenirii Alzheimerului. De fapt, Fundația pentru Cercetare și Prevenire Alzheimer a constatat că exercițiile fizice vă pot reduce riscul de boală Alzheimer cu 50%! Începerea unei rutine de exerciții fizice care constă dintr-un amestec de antrenament cardio și de forță timp de cel puțin 30 de minute, de 5 ori pe săptămână (sau 150 de minute pe săptămână), vă poate ajuta creierul să mențină conexiuni vechi și să creeze altele noi.

 

CAMPANIE: Îți ofer o carte GRATIS! Ajunge la tine în 1-2 zile. Plasează o comandă!

🔥 Nu uita să-ți iei GRATIS cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor - campanie de educație pentru sănătate suportată de mine și menită să ducă o carte esențială în fiecare familie! Dă sfară-n țară, te rog, să atingem cât mai mulți oameni. Mulțumesc!

Meditaţie.

Cea mai eficientă metode de gestionare a stresului

Faceți modificări dietetice.

Consumul unei diete echilibrate și hrănitoare este un element vital pentru menținerea sănătății generale. Cu toate acestea, efectuarea anumitor modificări dietetice poate menține Alzheimerul și demența la distanță pe măsură ce îmbătrâniți. Cercetările au arătat că a nu folosi gluten și a adăuga mai multe fructe de padure în dieta dvs. ar putea ajuta la prevenirea Alzheimer și a demenței.

Începeți sau alăturați-vă unui club de carte.

Există riscuri majore pentru sănătate asociate cu izolarea pentru persoanele în vârstă, în afară de riscul bolii Alzheimer. Dar efortul de a fi angajat social vă poate ajuta să vă mențineți mintea ascuțită. Combinând o oportunitate socială cu stimularea mentală a lecturii și discutând despre o nouă carte, reduceți riscul pentru ambele condiții.

Somn de calitate.

Somnul odihnitor este esențial pentru funcționarea omului în fiecare etapă a vieții. Cercetătorii au descoperit că insomnia și lipsa somnului suficient sunt de fapt un factor de risc pentru Alzheimer. Făcând un efort pentru a dormi între 7-8 ore de somn în fiecare noapte, vă puteți reduce riscul de a dezvolta boala Alzheimer.

Sursa

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Citește acest mesaj. Mai citește-l o dată! Acum ai din partea mea o carte GRATIS, plină de sfaturi de sănătate! Comand-o și ajunge la tine rapid!


Send this to a friend