Ai nevoie să îți sporești concentrarea? Îți las aici câteva exemple de…hrană pentru creier


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

1. Zahărul – e sursa principală de energie pentru creier, sub forma glucozei, care vine din zahărul și carbohidrații pe care îi consumi. Un pahar de suc de fructe îți crește pe termen scurt capacitatea de memorare și gândirea. Totuși, să te rezumi la un consum limitat 🙂

2. Micul dejun e cel mai important, nu te gândi să sari peste el dacă vrei energie și atenție sporită, dar el trebuie să fie alcătuit din fibre, lactate și fructe, fiindcă un mic dejun hipercaloric mai curând îți scade concentrarea.

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pus cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


3. Peștele e cu adevărat hrană pentru creier, fiindcă e bogat în acizi grași omega-3, al căror nivel ridicat s-a asociat cu scăderea riscului de demență, de declin mental și de infarct.

4. Cafeaua îți crește starea de alertă, concentrarea și nivelul de energie.

5. Adaugă o doză zilnică de ciocolată neagră și nuci, care sunt o sursă de vitamina E și antioxidanți.

6. O dietă care include avocado și cereale integrale, ele scad riscul de infarct miocardic și scad nivelul de colesterol, precum și riscul de formare a plăcilor de aterom pe vase, deci ajută circulația sângelui și sunt sursă de grăsimi bune.

7. Afinele, prin radicalii liberi pe care îi conțin, reduc progresia bolilor legate de îmbătrânire, cum ar fi Alzheimerul și demența. Studiile au arătat că dietele bogate în afine au îmbunătățit capacitatea de învățare și activitatea musculară la șoarecii bătrâni.

8. O dietă sănătoasă – dacă îți lipsesc nutrienții esențiali, îți scade abilitatea de concentrare. Dacă mănânci prea mult sau prea puțin iarăși îți afectează focusul, căci mesele bogate te fac să te simți obosit, iar prea puține calorii îți provoacă senzația constantă de foame.

9. Vitamine, minerale și suplimente : vitaminele B, C, E, betacarotenul și magneziul sunt de ajutor, însă suplimentele de ginseng și ginko-biloba necesită încă dovezi.

10. Pe lângă toate acestea, adaugă: un somn bun, hidratează-te, fă exerciții, meditează , ca să îți clarifici mintea și să te relaxezi.

Sursa

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend