Anumite alimente îți reduc nivelul de energie


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Pâine albă, paste făinoase și orez


Cerealele sunt bogate în carbohidrați, care oferă organismului o bună sursă de energie.

Cu toate acestea, cerealele procesate, cum ar fi cele care se găsesc în pâinea albă, pastele albe și orezul alb, pot provoca de fapt mai mult rău decât bine atunci când vine vorba de nivelul de energie.

Acest lucru se datorează în parte faptului că stratul exterior al cerealelor care conține fibre, cunoscut sub numele de tărâțe, este îndepărtat în timpul procesării. Din această cauză, cerealele procesate conțin niveluri mai scăzute de fibre și tind să fie digerate și absorbite mai repede decât cerealele integrale.

Din acest motiv, o masă sau o gustare bogată în cereale procesate creează, în general, o creștere rapidă a nivelului de zahăr din sânge și de insulină, urmată de o scădere a energiei.

În schimb, cerealele integrale vă ajută să vă reglați nivelul de zahăr din sânge și vă ajută să vă mențineți energia constantă pe tot parcursul zilei.

Cerealelor procesate le lipsește, de asemenea, o altă parte importantă a cerealelor: germenul. Germenul conține mulți nutrienți importanți care pot juca, de asemenea, un rol în menținerea nivelului de energie.

De exemplu, germenul este deosebit de bogat în vitaminele B, pe care organismul dumneavoastră le poate folosi pentru a crea energie.

Prin urmare, evitarea cerealelor procesate sau înlocuirea lor cu alternative din cereale integrale poate oferi organismului dumneavoastră mai mulți nutrienți și poate preveni vârfurile și căderile de energie.

Cerealele pentru micul dejun, iaurturile și alte alimente cu adaos de zaharuri


Multe alimente de pe piață sunt încărcate cu zaharuri adăugate, care, atunci când sunt consumate prea frecvent, pot avea un impact asupra nivelului de energie.

De exemplu, mulți oameni consideră că cerealele pentru micul dejun reprezintă o parte importantă a unei rutine sănătoase și energizante pentru micul dejun. Cu toate acestea, multe soiuri nu reușesc de fapt să ofere începutul de zi cu energia așteptată.

Acest lucru se datorează faptului că majoritatea cerealelor pentru micul dejun conțin foarte puține fibre, dar cantități semnificative de zaharuri adăugate. De fapt, zaharurile reprezintă până la 50% din totalul carbohidraților găsiți în multe dintre cerealele populare pentru micul dejun.

Această combinație de conținut ridicat de zahăr și conținut scăzut de fibre poate ridica nivelul de zahăr din sânge și de insulină, ceea ce duce la o creștere a energiei, urmată de o cădere bruscă.

Mai mult, unele cercetări sugerează că consumul de alimente bogate în zaharuri adăugate poate crește probabilitatea de a pofti la alte alimente zaharoase, creând potențial un ciclu de epuizare a energiei.

Pentru a evita efectul de consum de energie al cerealelor pline de zahăr, optați pentru varietăți fără adaos de zahăr care conțin cel puțin 4-5 grame de fibre pe porție.

Alte alimente populare pentru micul dejun care tind să conțină niveluri ridicate de zaharuri adăugate includ iaurturile aromatizate, sucurile, brioșele, batoanele de granola și chiar unele tipuri de pâine.

Dacă doriți să vă mențineți nivelul de energie ridicat, probabil că veți beneficia dacă le veți evita sau veți găsi alternative mai puțin zaharoase.

Sursa

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡ Am trimis peste 50.000 în ultimele zile!


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pui cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

🔥 ULTIMA ȘANSĂ! 🔥

Suntem la ultimul tiraj în care această carte este oferită la 0 lei în loc de 55. Profită de ocazie și ia cea mai populară carte care te învață cum să-ți menții sănătatea! Peste 100.000 de oameni au luat-o deja Gratis!


Send this to a friend