Ce poți să faci acasă pentru anxietate?


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Există o varietate de intervenții la domiciliu care vă pot ajuta să vă ușurați simptomele de anxietate. Mai multe lucruri pot fi practicate, pe lângă administrarea de medicamente. Exemplele acestor intervenții includ:

Exerciții fizice

Exercițiile fizice vă pot ajuta să reduceți stresul și să vă îmbunătățiți sentimentul general de bunăstare, conform Asociației de Anxietate și Depresie din America (ADAA). Ajută la producerea de neurotransmițători cunoscuți sub numele de endorfine. Acești neurotransmițători sunt analgezicele naturale ale corpului și vă pot îmbunătăți calitatea somnului. ADAA raportează că chiar și sesiunile de exerciții scurte (aproximativ 10 minute la un moment dat) sunt eficiente pentru a vă ajuta să vă ridicați starea de spirit.

Meditați

A lua 15 minute de timp liniștit și meditație pentru a vă concentra asupra respirației profunde și relaxare vă poate ajuta să vă calmați anxietatea. Puteți asculta muzică sau puteți repeta o mantra motivațională în mod regulat. Yoga poate ajuta, de asemenea, la ameliorarea stresului.

Încercați mușețel

Beți ceai de mușețel sau luați un supliment de mușețel, ar putea ajuta la ameliorarea simptomelor de anxietate. Un studiu dublu-orb din 2016 publicat în revista Phytomedicine s-a concentrat asupra persoanelor cu tulburare de anxietate generalizată. Studiul a constatat că participanții la studiu care au luat suplimente de mușețel de 500 de miligrame de trei ori pe zi zilnic au raportat o reducere a anxietății generalizate, moderate până la severe. Consumul de ceai de mușețel s-a dovedit, de asemenea, că ajută la reducerea anxietății.

Uleiurile de aromoterapie

Mirosul de uleiuri de aromoterapie diluate poate ajuta la reducerea anxietății, potrivit unui articol publicat în revista Medicină complementară și alternativă bazată pe dovezi. Exemple de uleiuri esențiale utilizate pentru a ameliora anxietatea includ:

  • lavandă
  • neroli
  • muşeţel

Evitați cofeina

Uneori cofeina poate face o persoană să se simtă nervoasă și mai anxioasă. Evitarea acesteia poate ajuta unii oameni să-și reducă anxietatea.

Sursa

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡ Am trimis peste 35.000 în ultimele zile!


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pui cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend