Ce schimbări poți să faci când te confrunți cu hipertensiunea arterială


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Schimbările sănătoase ale stilului de viață vă pot ajuta să controlați factorii care cauzează hipertensiunea. Iată câteva dintre cele mai frecvente remedii casnice.

Dezvoltarea unei diete sănătoase

O dietă sănătoasă pentru inimă este vitală pentru a ajuta la reducerea tensiunii arteriale crescute. De asemenea, este important pentru gestionarea hipertensiunii care este sub control și reducerea riscului de complicații. Aceste complicații includ boli de inimă, accident vascular cerebral și atac de cord. O dietă sănătoasă pentru inimă pune accentul pe alimentele care includ:

– fructe

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pus cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


-legume

-cereale integrale

-proteine ​​slabe precum peștele

Creșterea activității fizice

A ajunge la o greutate sănătoasă ar trebui să includă a fi mai activ fizic. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți kilograme, exercițiile fizice vă pot ajuta să reduceți stresul, să reduceți tensiunea arterială în mod natural și să vă întăriți sistemul cardiovascular. Scopul dvs. este de a obține 150 de minute de activitate fizică moderată în fiecare săptămână. Adică aproximativ 30 de minute de cinci ori pe săptămână.

O greutate sănătoasă

Dacă sunteți supraponderal sau obez, pierderea în greutate printr-o dietă sănătoasă pentru inimă și o activitate fizică crescută vă poate ajuta să vă scădeați tensiunea arterială.

Gestionarea stresului

Exercițiul este o modalitate excelentă de a gestiona stresul. Alte activități pot fi, de asemenea, utile. Acestea includ:

-meditaţie

-respirație adâncă

-masaj relaxare musculară

-yoga sau tai chi

Toate acestea sunt tehnici dovedite de reducere a stresului. Somnul adecvat poate ajuta, de asemenea, la reducerea nivelului de stres.

Adoptarea unui stil de viață mai curat

Dacă sunteți fumător, încercați să renunțați. Substanțele chimice din fumul de tutun afectează țesuturile corpului și întăresc pereții vaselor de sânge. În cazul consumului în mod regulat prea mult alcool sau o dependență de alcool, căutați ajutor pentru a reduce cantitatea pe care o beți sau opriți cu totul. Alcoolul poate crește tensiunea arterială.

Sursa

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend