Cum să reduci anxietatea și stresul


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Anxietatea este cea mai frecventă boală mintală din Statele Unite și afectează milioane de oameni. Simțirea stresului sau a anxietății este de așteptat în anumite situații, dar prea mult stres vă poate afecta sănătatea și bunăstarea emoțională. Vestea bună este că majoritatea tulburărilor de anxietate sunt ușor de tratat și există nenumărate modalități de a gestiona stresul în viața de zi cu zi. Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să reduceți sentimentele de stres și anxietate:

Combateți stresul cu exerciții fizice

Exercițiul este una dintre cele mai eficiente modalități de ameliorare a stresului și anxietății. Exercițiul regulat are multe beneficii pentru sănătatea fizică și emoțională. Exercițiile fizice regulate vă vor ajuta să vă mențineți un nivel bun de fitness și să vă reduceți riscul de afecțiuni medicale, cum ar fi hipertensiunea arterială și diabetul. Când faci mișcare, creierul tău eliberează endorfine. Aceste substanțe chimice vă ridică starea de spirit și reduc hormonii stresului, cum ar fi cortizolul și adrenalina. Potrivit Harvard Health: „Exercițiile fizice au fost utilizate pentru a trata în mod eficient tulburările de anxietate și depresia”. Păstrați la distanță stresul și anxietatea, fiind activi fizic și urmând o rutină de exerciții consecventă.

 

CAMPANIE: Îți ofer o carte GRATIS! Ajunge la tine în 1-2 zile. Plasează o comandă!

🔥 Nu uita să-ți iei GRATIS cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor - campanie de educație pentru sănătate suportată de mine și menită să ducă o carte esențială în fiecare familie! Dă sfară-n țară, te rog, să atingem cât mai mulți oameni. Mulțumesc!

Reduceți aportul de cofeină

Mulți oameni beau băuturi cu cofeină, cum ar fi ceai și cafea. Cofeina este un stimulent care vă poate oferi un impuls atât de necesar dimineața. Cu toate acestea, prea multă cofeină poate provoca anxietate și alte probleme de sănătate, cum ar fi dureri de cap și bătăi rapide ale inimii. Oamenii au toleranțe diferite la cofeină și ar trebui să evaluezi cât de multă cofeină este potrivită pentru tine. Dacă observați că vă simțiți anxios sau nervos după ce ați consumat cofeină, atunci reduceți aportul sau opriți-l cu totul. Evitați să beți cofeină după prânz, deoarece vă poate afecta calitatea somnului și poate duce la probleme de somn, cum ar fi insomnia.

Programează timpul de relaxare

Este firesc să te simți stresat ocazional din cauza unor termene de lucru sau probleme de familie. Este de așteptat un anumit stres, dar trebuie să găsiți prize pentru a gestiona sentimentele de stres. Programați timpul de relaxare când puteți scăpa de presiunile vieții de zi cu zi și vă puteți relaxa. Oamenii folosesc diferite metode pentru a se relaxa în timpul lor de nefuncționare și este important să găsiți ceea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Pentru a vă relaxa, puteți încerca să vă plimbați în natură, să ascultați muzică liniștitoare sau să faceți o baie caldă. Aprinderea unei lumânări parfumate vă poate ajuta, de asemenea, la reducerea stresului, deoarece multe mirosuri pot avea proprietăți liniștitoare. Unele dintre cele mai calmante parfumuri includ lavandă, vanilie, lemn de santal și trandafir.

Încercați remedii de relaxare pe bază de plante

Studiile au descoperit mai multe remedii pe bază de plante și suplimente care pot reduce în mod eficient stresul și anxietatea. De exemplu, ceaiul verde a fost legat de o creștere a serotoninei care poate promova reducerea stresului și anxietății. Încercați să luați o ceașcă caldă de ceai verde seara pentru a vă ajuta să vă simțiți calm și relaxat înainte de culcare. Produsele CBD pot beneficia și persoanele cu tulburări de anxietate, deși încă nu există suficiente dovezi clinice care să susțină acest lucru. Sugestiile de mai sus ar trebui să vă ajute să gestionați stresul zilnic, să reduceți anxietatea și să vă simțiți sănătos și mai fericit.

Sursa

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Citește acest mesaj. Mai citește-l o dată! Acum ai din partea mea o carte GRATIS, plină de sfaturi de sănătate! Comand-o și ajunge la tine rapid!


Send this to a friend