Motive pentru care nu poţi să slăbeşti


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Programul tău de somn este necorespunzător
Dacă dormi mai mult de 9 ore pe noapte, s-ar putea să fii invidia prietenilor tăi, dar prea mult sau prea puțin somn – mai puțin de 5 ore pe noapte – poate fi legat de creșterea în greutate. Ambele pot modifica modul în care corpul tău produce hormonii care îți controlează apetitul și foamea. Și dacă nu te simți odihnit, s-ar putea să renunţi şi la antrenamentele la sală.

 

CAMPANIE: Îți ofer o carte GRATIS! Ajunge la tine în 1-2 zile. Plasează o comandă!

🔥 Nu uita să-ți iei GRATIS cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor - campanie de educație pentru sănătate suportată de mine și menită să ducă o carte esențială în fiecare familie! Dă sfară-n țară, te rog, să atingem cât mai mulți oameni. Mulțumesc!

Nu bei suficientă apă
Între 2 și 6 căni de apă în fiecare zi te poate ajuta să pierzi kilogramele în plus. Apa nu are deloc calorii, așa că îți satisface setea fără a adăuga greutate. Și când bei suficientă apă, este mai puțin probabil să iei băuturi răcoritoare, sucuri sau băuturi din cafea pline de zahăr. Caloriile din băuturile dulci pot contribui la creșterea în greutate.

Aștepți prea mult să mănânci
Când îţi distanţezi prea mult mesele, metabolismul tău încetinește și nu e capabil să ardă toate caloriile pe care le consumi în următoarea masă. Aceste calorii suplimentare se pot încheia cu greutate suplimentară. Și s-ar putea să mănânci excesiv pentru că ți-e prea foame. Încearcă să mănânci porţii mici şi dese.

Mănânci prea des
OK, urăști să gătești. Dar dacă mănânci majoritatea meselor la restaurante, poate fi mai greu să ții greutatea sub control. Chiar și așa-numitele feluri de mâncare ușoare pot avea mai multe calorii decât îți dai seama. Și nici nu vorbim doar despre cină. Oamenii care mănâncă zilnic prânzul în oraş pot cântări cu până la 5 kilograme mai mult decât cei care îl pun la pachet.

Stai pe scaun sau în pat toată ziua
Slujba de la birou sau obsesia televizorului te poate face mai greu să renunți la aceste kilograme în plus. Când stai prea mult pe scaun sau în pat, de cele mai multe ori, corpul tău își poate pierde capacitatea de a ști când ai mâncat prea mult – poți mânca în exces și te îngraşi. Ridică-te pentru trei plimbări de 10 minute în fiecare zi.

Recompensezi antrenamentele cu mâncare
Exercițiul este o modalitate excelentă de a pierde în greutate – arde calorii și crește masă musculară. Dar dacă te răsfeţi cu o cină sau un smoothie mare după fiecare antrenament, poţi distruge toată acea muncă. Grijă și la băuturile pentru antrenament cu conținut ridicat de zahăr și la batoanele cu proteine.


Exagerezi cu alcoolul
Fie că îţi place vinul, berea sau băuturile mixte, alcoolul are calorii care se adaugă cantității zilnice. Dacă consumi adesea 3 sau mai multe băuturi pe zi, este mai probabil să te îngraşi sau să fii supraponderal indiferent de tipul de alcool pe care îl bei.

Iei prea multe gustări când eşti stresat
Dacă te simţi încordat, e mai probabil să ajungi la mâncăruri nesănătoase, bogate în calorii, pentru o soluție rapidă de confort.

Mănânci fast-food
Poţi lua în greutate dacă ai tendinţa să mănânci fast food sau băuturi răcoritoare în cantităţi mari. Corpul tău nu pare să trateze aceste calorii la fel ca cele pe care le obţii din alimentele sănătoase – le descompune prea repede. De asemenea, au un conținut scăzut de fibre, deci nu te fac să te simţi sătul după, ceea ce poate duce consecutiv la un consum mai mare.

Tiroida este lentă
Dacă această glandă minusculă din partea din față a gâtului devine lentă, ai putea câștiga până la 5-10 kilograme în plus. Tiroida ta produce hormoni care îți controlează nivelul de energie și modul în care corpul tău descompune alimentele. De asemenea, s-ar putea să te simțiți umflat, deoarece corpul tău ține prea multă apă și sare. Dacă crezi că ai o problemă tiroidiană, discută cu medicul tău.


Iei anumite medicamente
Unele medicamente pe care le iei pentru probleme de sănătate pot contribui la creşterea în greutate. De exemplu, steroizii îţi pot schimba metabolismul și te pot face să te simţi mai infomentat. Chiar și antihistaminicele care calmează alergiile ar putea provoca creșterea în greutate. Acestea reduc substanțele chimice pe care le produce corpul pentru a controla pofta de mâncare, deci este posibil să strănuţi mai puţin, dar să mănânci mai mult.

Eşti la menopauză
Modificările hormonale, mai puțină masă musculară și prea puțin somn din cauza bufeurilor pot duce la adăugarea de kilograme.

Recomandare: dacă vrei sfaturi competente pentru slăbit și pentru o viață sănătoasă, nu uita că pentru cititori am o ofertă specială în SHOP-ul oficial: un pachet cu cele 7 cărți scrise de mine, la care am adăugat 5 cadouri (cană, o broșă inimă, 3 artprinturi), precum și transport rapid gratuit. Pachetul este, în această perioadă, exclusiv pentru cititorii site-ului, doar 100 de lei. Click aici pentru detalii

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_button button_color=”color-482803″ size=”btn-lg” wide=”yes” border_width=”0″ link=”url:https%3A%2F%2Fdrvasiradulescu.ro%2Fprodus%2Fpachet-7-carti-5-cadouri%2F” icon=”fa fa-gift4″]vezi pachetul special în SHOP[/vc_button][/vc_column][/vc_row]

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Osman Alexandra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Citește acest mesaj. Mai citește-l o dată! Acum ai din partea mea o carte GRATIS, plină de sfaturi de sănătate! Comand-o și ajunge la tine rapid!


Send this to a friend