O listă de 12 snack-uri dulci pentru diabetici


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Dacă aveți diabet, găsirea dulciurilor cu conținut scăzut de carbohidrați și zahăr adăugat poate fi o provocare.

Nu numai asta, dar selectarea gustărilor care sunt bogate în fibre, proteine ​​și grăsimi sănătoase pentru inimă pentru a susține un control mai bun al zahărului din sânge poate fi și mai dificilă.

Din fericire, există o mulțime de opțiuni nutritive disponibile, inclusiv multe pe care le puteți face acasă folosind doar câteva ingrediente. Iată 12 gustări simple și dulciuri pentru persoanele cu diabet.

  1. Ciocolata neagră


Este deosebit de bogată în flavonoide, un tip de compus vegetal care poate ajuta la prevenirea rezistenței la insulină și la protejarea împotriva problemelor cardiace pentru persoanele cu diabet zaharat de tip 2. În plus, are un conținut mai scăzut în zahăr, carbohidrați și calorii decât ciocolata cu lapte, cu doar 13 grame de carbohidrați în fiecare porție de 28 de grame.

2. Perele

Fibrele încetinesc absorbția zahărului în fluxul sanguin, care poate stabiliza nivelul zahărului din sânge după ce ați mâncat. Potrivit unui studiu, consumul de pere proaspete poate fi, de asemenea, o strategie eficientă pentru a ajuta la îmbunătățirea controlului glicemiei pentru persoanele cu diabet.

3. Merele

4. Strugurii

5. Iaurtul grecesc

Destul de interesant, unele cercetări sugerează, de asemenea, că suplimentarea zilnică cu iaurt care este îmbogățit cu vitamina D și probiotice poate contribui la îmbunătățirea controlului glicemiei la persoanele cu diabet de tip 2

6. Budinca de chia

Potrivit unei revizuiri a 12 studii, adăugarea semințelor de chia în dieta dvs. poate fi asociată cu niveluri mai mici de zahăr din sânge și reduceri ale tensiunii arteriale diastolice . Pentru a face budinca de chia acasă, combinați 1/2 cană (120 ml) de lapte de migdale, ovăz sau nucă de cocos cu 2 linguri (25 de grame) de semințe de chia și un pic de miere sau sirop de arțar într-un borcan.

7. Batoane cu conținut scăzut de calorii

O analiză amplă a 40 de studii a arătat că consumul de nuci poate fi legat de niveluri mai scăzute de insulină și de rezistență redusă la insulină, ambele putând contribui la un control mai bun al zahărului din sânge . Pentru a începe, adăugați 1/2 cană (70 grame) migdale și 1/2 cană (70 grame) caju într-un robot de bucătărie, împreună cu 1 cană (200 grame) curmale Medjool, sare de mare și un strop de extract de vanilie.

8. Un bol de brânză cottage cu fructe

9. Mix de alune și semințe

Majoritatea rețetelor conțin nuci și semințe, cum ar fi migdale, nuci, caju, semințe de dovleac și semințe de floarea-soarelui, toate bogate în proteine ​​și fibre.

10. Înghețată de banane

Pentru a face înghețată cu banane acasă, tăiați o banană coaptă, așezați-o într-un recipient etanș și congelați-o cel puțin 2-3 ore. Apoi, amestecați banana congelată într-un robot de bucătărie sau într-un blender până când ajunge la o consistență netedă și moale. Bucurați-vă ca atare sau transferați-le într-un alt recipient și înghețați până devine mai ferm și mai solid.

11. Smoothie proteic

Pentru a-ți face propriul smoothie de proteine ​​acasă, amestecă alegerea ta de lapte, pudră de proteine, verdeață cu frunze și fructe bogate în fibre și bucură-te de sănătate.

12. Năut prăjit cu scorțișoară

Năutul are o densitate incredibilă de nutrienți, ambalând o mulțime de proteine, fibre, folat și mangan în fiecare porție

Sursa

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pus cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend