Pot fi prevenite durerile de spate?


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Durerile de spate recurente care rezultă din mecanica corporală necorespunzătoare pot fi prevenite prin evitarea mișcărilor care zdruncină sau încordează spatele, prin menținerea unei poziții corecte și prin ridicarea corectă a obiectelor. Multe leziuni legate de locul de muncă sunt cauzate sau agravate de factori de stres, cum ar fi ridicarea de greutăți incorect, mișcările bruşte și posturile incorecte.

Recomandări pentru menținerea sănătății spatelui

  • Faceți exerciții fizice în mod regulat pentru a menține mușchii puternici și flexibili. Consultați un medic pentru o listă de exerciții cu impact redus, adecvate vârstei, care vizează în mod special întărirea mușchilor lombari și abdominali.
  • Mențineți o greutate sănătoasă și urmați o dietă nutritivă cu un aport zilnic suficient de calciu, fosfor și vitamina D pentru a promova întărirea oaselor noi.
  • Folosiți mobilier și echipamente proiectate ergonomic acasă și la locul de muncă. Asigurați-vă că suprafețele de lucru sunt la o înălțime confortabilă.
  • Schimbați des pozițiile de ședere și, periodic, plimbați-vă prin birou sau întindeți ușor mușchii pentru a elibera tensiunea. O pernă sau un prosop rulat plasat la spate poate oferi un anumit sprijin lombar. Puneți picioarele pe un scăunel când stați mult timp jos.
  • Purtați pantofi confortabili, cu tocuri joase.
  • Dormitul pe o parte, cu genunchii trași în sus în poziție fetală, poate ajuta la deschiderea articulațiilor coloanei vertebrale și la eliberarea presiunii prin reducerea curburii coloanei vertebrale. Dormiți întotdeauna pe o suprafață fermă.   
  • Nu încercați să ridicați obiecte care sunt prea grele. Ridicați din genunchi, trageți înăuntru mușchii stomacului și păstrați capul în jos și în linie cu spatele drept. Atunci când ridicați obiecte, păstrați-le aproape de corp. Nu vă răsuciți atunci când ridicați.   
  • Renunțați la fumat. Fumatul reduce fluxul de sânge către partea inferioară a coloanei vertebrale, ceea ce poate contribui la degenerarea discurilor vertebrale. De asemenea, fumatul crește riscul de osteoporoză și împiedică vindecarea.

Sursa.

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡ Am trimis peste 50.000 în ultimele zile!


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pui cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Osman Alexandra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

🔥 ULTIMA ȘANSĂ! 🔥

Suntem la ultimul tiraj în care această carte este oferită la 0 lei în loc de 55. Profită de ocazie și ia cea mai populară carte care te învață cum să-ți menții sănătatea! Peste 100.000 de oameni au luat-o deja Gratis!


Send this to a friend