Recomandările zilei în SHOP-ul oficial

Prânz sănătos: orez cu creveți și legume


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Pentru un prânz echilibrat ai nevoie de energie, de proteine, pentru sațietate și de legume pentru volum, fibre, vitamine și minerale. Un exemplu bun de farfurie sănătoasă de prânz, rapidă, delicioasă și sănătoasă e aceasta: orez cu creveți la tigaie , roșii și varză kale.

Pentru o porție:

150 g de orez integral fiert

100 g creveți

1 linguriță de ulei

100 g roșii cherry

100 g varză kale

sare, piper, usoturoi

Se sotează cu creveții cu usturoiul și uleiul, sarea și piperul. Când sunt aproape gata se adaugă legumele și se mai lasă 2-3 minute.

Se adaugă orezul fiert și se dau deoparte.

O porție are: 360 kcal, 27 g proteine, 43 g carbohidrați, 8 g de grăsime și 5 g de fibre.

E bine atunci când gătești legumele, să le lași al dente, pentru ca să te bucuri de beneficiile lor- fibre, vitamine și minerale. Adăugate lângă o sursă bună de carbohidrați (pentru energie) – orezul integral, de o proteină slabă- creveții și de grăsimi de bună calitate- uleiul de măsline, sunt o alegere sănătoasă pentru o farfurie sănătoasă! Pe aceste principii se bazează dieta mediteraneeană, una dintre cele mai sănătoase din lume!

Sănătate și echilibru în toate!

Acest material vă este oferit de dr. Amalia Arhire, medic specialist endocrinolog, cu pregătire și în diabet și boli de nutriție. O puteți urmări pe Facebook, dar o găsiți și la clinica de nutriție KiloStop și la clinica de nutriție pentru copii și adolescenți Kilostop Junior

Dacă ai ajuns până aici, îți spun că poți face 3 lucruri formidabile:

1. Am introdus pachetele cu cărți în SHOP - au reduceri foarte mari și Transport Gratuit. Te bucuri de cărți utile și susții activitatea mea!

2. Mai jos ai un modul pentru înscrierea la newsletter. Este gratuit și primești pe email 1 newsletter/săptămână cu informații prețioase, toate scrise de mine.

3. Nu uita să dai mai departe articolele pe Facebook, email, whatsapp. Copiezi linkul și postezi pe Facebook. E simplu și contează enorm pentru o educație de calitate.

Hai în comunitate! Ai parte de articole, sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate. Newsletterul este realizat cu grijă de mine și se trimite de 1-2 ori pe săptămână.
Introdu o adresă validă
Adresa asta e deja folosită
The security code entered was incorrect
Mulțumesc pentru înscriere!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Introdu o adresă validă
Adresa asta e deja folosită
The security code entered was incorrect
Mulțumesc pentru înscriere!

Articole populare

Send this to a friend