Trebuie să mănânci mese mici și frecvente pentru o sănătate optimă – mituri despre nutriţie demontate


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.


Mâncatul de mese mici și frecvente, în mod regulat pe parcursul zilei, este o metodă folosită de multe persoane pentru a stimula metabolismul și pierderea în greutate.

Cu toate acestea, dacă ești sănătos, frecvența meselor nu contează atâta timp cât îți îndeplinești nevoile de energie.

Acestea fiind spuse, cei care suferă de anumite afecțiuni medicale, cum ar fi diabetul, boala coronariană și sindromul colonului iritabil, precum și femeile însărcinate, pot beneficia de consumul unor mese mai frecvente.

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pus cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!


Poţi consuma aceleaşi calorii fie pe parcursul a 3 mese, fie pe parcursul a 10 mese. Ceea ce este important este ca alimentele pe care le consumi să fie calitative din punct de vedere nutriţional.

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Osman Alexandra

1 Comment

  • Buna seara!
    Cine poata sa decida cate mese sunt indicate fiecarei persoane si in functie de ce criterii se stabilesc cate sunt necesare?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Send this to a friend