Trei moduri simple de a adăuga mai multă activitate fizică pe timpul zilei


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.


Iată trei strategii pe care le poți adopta pentru a deveni activ și pentru a te ajuta să îți întărești disciplina și încrederea. Încearcă una dintre ele timp de o săptămână sau două. Nu este genul tău? Încearcă una dintre celelalte, sau combină-le.

  1. Fă un antrenament de cinci minute . Dacă antrenamentul tradițional de 30 de minute ți se pare prea greu de realizat, nu te teme. Poți face un antrenament excelent și complet în doar cinci minute. Iată cum: poți face fiecare dintre următoarele patru exerciții timp de 20 de secunde, te odihnești timp de 10 secunde și apoi repeți pentru a completa un minut. Sau poți face fiecare exercițiu o dată timp de 50 de secunde, apoi te odihnești 10 secunde. Vei fi transpirat și plin de energie în scurt timp.

Sărituri: Acest exercițiu crește ritmul cardiac, ajută la încălzirea corpului și dezvoltă forța părții inferioare a corpului.
Genuflexiuni: îți dezvoltă mușchii picioarelor și ai șoldurilor. Poți adopta fie o poziție a picioarelor aliniate la lățimea umerilor, cu picioarele îndreptate drept înainte, fie cu o poziție mai largă, în care picioarele sunt mai depărtate decât umerii și îndreptate spre exterior la un unghi de 45°.
Flotări: Aceasta lucrează umerii, tricepsul și pieptul în același timp. Dacă nu poți face flotări tradiționale, efectuează-le pe genunchi sau la perete.
Plank: Această mișcare lucrează întregul trunchi și partea inferioară a spatelui. Asigură-te că menții spatele drept și nu ridici sau înclini șoldurile. Dacă acest lucru este prea dificil, menține poziția plank din genunchi.

 

CAMPANIE: Îți ofer o carte GRATIS! Ajunge la tine în 1-2 zile. Plasează o comandă!

🔥 Nu uita să-ți iei GRATIS cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor - campanie de educație pentru sănătate suportată de mine și menită să ducă o carte esențială în fiecare familie! Dă sfară-n țară, te rog, să atingem cât mai mulți oameni. Mulțumesc!
  1. Adaugă activitate la rutina zilnică. Trebuie să faci sarcini specifice în fiecare zi, așa că folosește acele momente pentru a strecura puțină mișcare. De exemplu, plimbă-te prin cartier timp de 10-20 de minute după prânz sau cină; fă câteva flotări sau abdomene imediat ce te trezești; execută flotări de 20-30 de secunde în timp ce aștepți să ți se facă cafeaua.
  2. Plasează indiiciile în plină vedere. Indiciile vizuale ajută la menținerea exercițiului fizic. De exemplu, parchează-ți bicicleta la vedere, unde o vei vedea în mod regulat. Așază-ți pantofii de alergare lângă ușa de la intrare și depozitează ganterele în afara băii sau a bucătăriei. Sau îmbracă-te pentru succes – în haine de antrenament, adică – ori de câte ori poți.

Sursa

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

Citește acest mesaj. Mai citește-l o dată! Acum ai din partea mea o carte GRATIS, plină de sfaturi de sănătate! Comand-o și ajunge la tine rapid!


Send this to a friend