Un ghid pentru toate anotimpurile pentru gestionarea declanșării migrenelor legate de vreme


Dă mai departe acest articol pentru a construi împreună o comunitate sănătoasă.

Vreme rea, atac de migrenă? Pentru multe persoane care suferă de migrenă, schimbările de vreme pot fi un factor declanșator, în special dacă există o schimbare bruscă a presiunii barometrice, a umidității sau a aerului rece sau uscat.

Din păcate, nu puteți schimba vremea. Dar există câteva lucruri pe care le puteți face pentru ca schimbările de vreme să fie declanșatoare de migrene mai puțin puternice.

“Adesea, vremea în sine este rareori declanșatorul, deși poate fi în unele cazuri. În schimb, pot exista alți factori declanșatori care însoțesc aceste modele meteorologice care pot fi controlați și care vor contribui la reducerea riscului de migrenă”, spune Dr. Medhat Mikhael, specialist în managementul durerii la MemorialCare Orange Coast Medical Center.

Iată un ghid cu privire la ceea ce ar putea aduce anotimpurile – împreună cu câteva sfaturi despre cum să gestionați factorii declanșatori ai migrenelor legate de vreme pe tot parcursul anului.

Primăvara


Copacii înmuguresc, iarba crește, vremea e tot mai faină- și tu zaci în pat cu un atac de migrenă debilitantă. Oricât de frumoasă ar fi primăvara, este, de asemenea, o perioadă în care alergenii încep să plutească peste tot.

Potrivit lui Mikhael, persoanele cu alergii sunt mult mai predispuse să dezvolte atacuri de migrenă și să le aibă mai frecvent decât cele care nu au. Acest lucru se datorează inflamației crescute din cauza eliberării de histamine pentru a vă controla reacțiile alergice.

Petrecereade mai mult timp în interior atunci când condițiile de alergie sunt cele mai ridicate și administrarea de medicamente pentru alergii pot fi de ajutor pentru a preveni un atac de migrenă.

O problemă suplimentară de primăvară este ploaia și scăderea presiunii barometrice care poate veni cu ea. Atunci când există o presiune barometrică (presiunea din aer) mai mică, se poate crea un dezechilibru între aerul din sinusuri și aerul din jur.

La fel ca atunci când presiunea aerului se schimbă într-un avion la decolare, s-ar putea să aveți un disconfort care să ducă la un atac de migrenă, explică Mikhael.

“În cazul presiunii, medicamentele pot fi de ajutor”, spune el, adăugând că medicamentele fără prescripție medicală pentru ameliorarea durerii pot fi o bună măsură preventivă la primul semn de schimbare a presiunii, mai ales dacă ați mai avut o problemă cu aceasta înainte.

Vara


Pe măsură ce umiditatea crește, atacurile de migrenă pot deveni o problemă mai mare, în mare parte din cauza schimbărilor de presiune a aerului din nou.

O altă problemă poate fi reprezentată de zilele mai lungi, cu lumină solară mai puternică, ceea ce crește cantitatea de strălucire a soarelui.

Deoarece această intensitate a luminii poate fi un factor declanșator, Mikhael sugerează să vă pregătiți pentru acest lucru punându-vă ochelari de soare înainte de a ieși afară. De asemenea, păstrați ochelari de soare în plus în diverse locuri, cum ar fi biroul, mașina sau geanta.

Vara aduce, de asemenea, schimbări de program și mai multe întâlniri pentru mulți oameni, ceea ce ar putea însemna mai mult consum de alcool și o gamă mai largă de alimente.

Ambele pot fi factori declanșatori de migrene, spune Mikhael, iar când adăugați umiditatea și lumina mai puternică, toate acestea ar putea duce la un risc mai mare.

Toamna


Pe măsură ce începe vremea mai rece și mai crocantă, zilele devin mai scurte și, ca urmare, unii oameni se confruntă cu o schimbare în programul de somn. Somnul slab și probabilitatea mai mare de atacuri de migrenă sunt puternic asociate unul cu celălalt, spune Mikhael.

“Concentrarea pe bunele obiceiuri de somn este o parte foarte importantă a gestionării migrenei”, notează el.

Aceasta este, de asemenea, o altă perioadă a anului în care alergiile pot crește și apar schimbări ale presiunii barometrice, care se pot combina pentru a crește apariția migrenelor.

Iarna


Deși iarna poate aduce o ușurare de alergenii de afară, persoanele din climatele mai reci se pot lupta cu un factor important care contribuie la atacurile de migrenă: hidratarea.

Mikhael spune că deshidratarea este o cauză foarte frecventă a atacurilor de migrenă, iar oamenii au tendința de a bea mai puțină apă iarna. De asemenea, avem tendința de a petrece mai mult timp în interior iarna, unde aerul tinde să fie mai uscat.

Să vă puneți un program regulat de hidratare – de exemplu, să beți un pahar de 6 uncii de apă în fiecare oră, de la micul dejun până după cină – poate fi util pentru a menține hidratarea în timpul lunilor de iarnă.

Iarna este, de asemenea, renumită pentru o scădere a activității fizice, iar a deveni mai sedentar poate avea un efect de undă care se termină cu un atac de migrenă. De exemplu, exercițiile fizice minime au fost asociate cu alegeri alimentare mai puțin sănătoase și cantități mai mari de stres.

Toți acești factori pot acționa ca declanșatori ai migrenei. Luați în considerare posibilitatea de a face din exercițiile fizice o prioritate, cum ar fi participarea la un curs de yoga de câteva ori pe săptămână sau mersul pe jos afară în aer liber timp de cel puțin 15 minute pe zi, sugerează Mikhael.

Urmărirea simptomelor vă poate ajuta să evitați factorii declanșatori ai migrenelor legate de vreme
Indiferent de anotimp, Mikhael sugerează să țineți un jurnal al activităților zilnice care vă poate ajuta să identificați cu precizie ce se întâmplă atunci când apar atacurile de migrenă. Acest lucru include vremea, alegerile alimentare, nivelul de stres, calitatea somnului și utilizarea și calendarul medicamentelor.

“Să rămâi conștient de modul în care migrenele tale ar putea să apară mai mult într-un anotimp decât în altul poate fi crucial pentru a evita factorii declanșatori”, spune el. “Cu cât puteți înțelege mai mult toți factorii care intră în ceea ce se întâmplă, cu atât mai mult puteți lucra împreună cu medicul la un tratament care să reducă episoadele de migrenă.”

Sursa

 

Îți ofer o carte GRATIS ♡ Am trimis peste 50.000 în ultimele zile!


Mă citești și-ți mulțumesc pentru asta. Chiar dacă primești atât de multe informații utile de la mine, care au o muncă uriașă în spate, iar proiectul nu are nicio formă de monetizare (donații, patreon, reclame), să știi că tot eu plusez: îți ofer GRATUIT cartea Medicina povestită pe înțelesul tuturor. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul de mai jos, să pui cartea în coș și să finalizezi comanda. Curierul rapid va ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare. Să te bucuri de carte!

Abonează-te la newsletterul gratuit

Întră în comunitatea dr. Vasi Rădulescu! Vei primi pe email sfaturi, recomandări, materiale ample despre sănătate și cum să trăiești o viață mai bună, toate oferite gratuit.

Mulțumesc pentru interes! Verifică emailul tău activ (inclusiv folderele spam sau promoții)

Something went wrong.

Lixandru Roxana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are makes.

🔥 ULTIMA ȘANSĂ! 🔥

Suntem la ultimul tiraj în care această carte este oferită la 0 lei în loc de 55. Profită de ocazie și ia cea mai populară carte care te învață cum să-ți menții sănătatea! Peste 100.000 de oameni au luat-o deja Gratis!


Send this to a friend